Tuesday 1 June 2010

Song: Parallel Universe by Red Hot Chili Peppers


Deep inside of a parallel universe / Profundament dins un univers paralel
It's getting harder and harder / S'està posant més i més dificil
To tell what came first / Per dir qui va venir el primer

Under water where thoughts can breathe Easily / Sota l'aigua on els pensaments poden respirar facilment
Far away you were made in a sea / Ben lluny, vas marxar creant el mar
Just like me / Igual que jo

Chorus:
Christ I'm a sidewinder I'm a / Crist sóc un caminant joc
California King / El rei de California
I swear it's everywhere / Juro que es a tot arreu
It's everything / Es tot

Staring straight up into the sky / Fixament adalt a través del cel
Oh my my a solar system that fits / Oh el meu sistema solar encaixa
In your eye Microcosm / Al Microcosmos del teu ull

You could die but your never dead spider web / Podries morir pero no moris mai a la tela d'aranya
Take a look at the stars in  / Mira les estrelles a
Your head fields of space kid  / El teu cap es sent com un espai de nens

Chorus x 2
Psychic changes are born in your heart / Canvis fisics neixen al teu cor
Entertain / Entretenen
A nervous breakthrough that makes us the  / Un nervios descubrimenent fa el matiex
same
Bless your heart girl  / Beneix el teu cor, noia

Kill the pressure it's raining on / Mata la pressió, está plovent a
Salty Cheeks / Salty Cheeks
When you hear the beloved song / Quan sents la canço estimada
I am with you / Estic amb tu

Chorus x 2

No comments:

Post a Comment

About me

My photo
Hi! I live in Empuriabrava and I go to 2nd Batxillerat on IES Castelló d'Empúries. I love handball, play Playstation's games and talk about social problems.